Expedičné informácie

- Predaj a doručenie tovaru prostredníctvom internetových stránok www.babetkovo.sk je štandardne vykonávaný len v rámci Slovenskej republiky. V prípade záujmu o doručenie tovaru mimo územie SR je potrebné kontaktovať predajcu.
- Predávajúci zabezpečuje dodanie tovaru spôsobom, ktorý si môže kupujúci vybrať pri zadávaní objednávky:


1. v rámci SR – rozvoz kuriérskou službou UPS
ZMENA -  Z dôvodu nepreberania zásielok už neposkytujeme zasielanie tovaru prostredníctvom Slovenskej pošty!
Cena prepravy pri objednávke do 49€ je následovná

- UPS dobierka  3,60€
- UPS platba prevodom  2,80€
Cena prepravy pri objednávke nad 49€ je  ZDARMA
(dopláca sa v prípade dobierky 1€)

2. osobný odber v kamennej predajni BABETKOVO, Moldavská 41/C, Košice tel: 0917 573 190
V tomto prípade nie je možné platiť VOPRED na účet.
Výhody osobného odberu:
- Tovar si môžete vyzdvihnúť hneď po overení a potvrdení dostupnosti tovaru (počas otvaracej doby).
- Nemusíte čakať na kuriéra.
- Za osobné vyzdvihnutie u nás nič nezaplatíte.
- Náš personál Vám ochotne odpovie na Vaše otázky ohľadne zakúpeného tovaru.
- V prípade, že si zvolíte túto možnosť osobného odberu, je Vaša objednávka vyradená - ZRUŠENÁ z evidencie internetových objednávok a všetky záväzky voči spotrebiteľovi preberá kamenná predajňa Babetkovo.
Tá zabezpečí tovar o ktorý máte záujem a vyzve Vás k osobnému odberu - kúpe na predajni, platba je priamo na predajnom mieste cez registračnú pokladnicu.
V tomto prípade sa potom nejedná o podomový a zásielkový predaj tovaru, ale jedná sa o kúpu tovaru na objednávku, s osobným odberom, kedy si má spotrebiteľ možnosť a právo pred kúpou tovar prezrieť a v prípade, že sa rozhodne, nemusí ho prevziať.
Osobný odber u firmy JAMET s.r.o. sa týmto stáva predajom tovaru priamo na predajni. Tovar je osobne predvedený zaškoleným personálom, je názorne vysvetlené a predvedené použitie tovaru a tento predaj sa ďalej riadi všeobecne platnými Obchodnými podmienkami pre predaj v kamennej predajni.



- Miesto odberu je stanovené na základe objednávky kupujúceho. Za splnenie dodávky sa považuje dodanie tovaru na určené miesto.
- Tovar je primerane zabalený a zabezpečený. Kupujúci je povinný pri preberaní tovaru skontrolovať neporušenosť zásielky. V prípade ak kupujúci zistí akékoľvek poškodenie zásielky je povinný o tejto skutočnosti bezodkladne informovať predávajúceho, najneskôr však do 24 hodín odo dňa doručenia zásielky. Kupujúci je povinný poškodenie zásielky zapísať do preberacieho dokladu kuriérskej služby. Bez tohto zápisu nebudú neskôr akceptované žiadne reklamácie týkajúce sa poškodenia zásielky.
- V prípade doručenia tovaru prepravcom (kuriérom) je tovar poistený v plnej výške.
- Spolu s tovarom dodá predávajúci kupujúcemu faktúru (daňový doklad) – slúži ako dodací list, návod na obsluhu a záručný list (ak si to druh tovaru vyžaduje).
- Predávajúci zodpovedá za tovar až po jeho prevzatie kupujúcim. Tovar sa považuje za prevzatý kupujúcim od doby, kedy tento písomne potvrdí prevzatie tovaru.
- Predávajúci nenesie zodpovednosť za oneskorené dodanie objednaného tovaru kupujúcemu zavinené prepravcom. Za poškodenie zásielky zavinené prepravcom zodpovedá v plnom rozsahu prepravca, u ktorého je tovar vždy poistený. Takéto prípady rieši predávajúci dodaním nového tovaru kupujúcemu, bez ohľadu na vysporiadanie vzniknutej škody s prepravcom. O prepravcovi, ktorý zabezpečuje doručenie tovaru, rozhoduje predávajúci. Cena za dopravu je uvádzaná na doklade o kúpe samostatne a je súčasťou celkovej hodnoty dodaného tovaru.
- Predávajúci nenesie zodpovednosť za prípadné nedodanie tovaru kupujúcemu, ku ktorému došlo vinou výrobcu, alebo distribútora v dôsledku akéhokoľvek obmedzenia, zrušenia distribučných práv, alebo iných nepredvídateľných prekážok. V takomto prípade má kupujúci nárok na vrátenie peňazí v plnej výške.

- Tovar balíme do čiernych obalov alebo do krabíc. Takto zabalený balík k Vám dôjde do 24 hodín od expedície (ak nedôjde ku komplikáciam pri preprave) 

- Pri dodaní nadrozmerného, krehkého, alebo ťažkého tovaru (nábytku) sa môže dopravné líšiť a cena je rátaná individuálne, podľa váhy objednaného tovaru.
Prípadne si tovar môžete vyzdvihnúť u nás v predajni.



Poplatky za dodanie tovaru do 20 kg pri objednávke do 49€ sú nasledovné:

1. Dobierka kuriérskou službou UPS - dodanie tovaru prostredníctvom osvedčenej kuriérskej služby UPS.
 K prepravnému sa pripočítava služba dobierka, pričom pri výbere balíka zaplatíte za prepravné aj za tovar
prepravné je 3.60 € s DPH (3 € bez DPH)

2. Zásielka kuriérskou službou UPS (pri platbe vopred zálohovou faktúrou prevodom na účet) - dodanie tovaru prostredníctvom osvedčenej kuriérskej služby UPS pri zaplatení za tovar vopred, čím je preprava kvôli absencii dobierky lacnejšia.
 pričom pri výbere balíka si ho od kuriéra prevezmete a neplatíte nič (platili ste už vopred na účet zálohovou faktúrou).
prepravné je 2.80€ s DPH (2.33€ bez DPH) .

3. Pri objednávke nad 49 € je dopravné ZDARMA, dopláca sa dobierka 1€.


- Tieto poplatky budú automaticky pripočítané pri potvrdení objednávky a kupujúci ich prehľadne vidí aj v zozname / prehľade objednávky pred jej odoslaním.


​- V prípade ak nebol tovar doručený kuriérom v dohodnutom termíne (spravidla do 24 hodín od odoslania) a kupujúci nemá informáciu o stave doručovania tovaru, môže sa obrátiť na našu prevádzku, kde mu budú poskytnuté požadované informácie, prípadne si podľa informácii v expedičnom emaile môžete zavolať do depa kuriérskej služby a podľa čísla zásielky sa o jej statuse informovať.
- Pri dodaní nadrozmerného, krehkého, alebo ťažkého tovaru (nábytku) sa môže dopravné líšiť a cena je rátaná individuálne, podľa váhy objednaného tovaru. 
- UPS prepravná služba má rovnako ako iné prepravné služby čas rozvozu pri bežnej zásielke - službe od 8.00 - 18:00 hodiny v deň doručenia. Ak chcete tovar doručiť do 10:30, alebo 12:00 hodiny v den doručenia, je nutné nás upozorniť a je možné si priplatiť doplnkovú službu doručenie do 10:30, alebo 12:00 hodiny. Neručíme za dohodnuté časy, ktoré si zákazník dohodne s vodičom, ktorý má jeho zásielku, môže sa stať, že aj po dohode s vodičom Vaša zásielka z rôznych dôvodov nebude doručená na čas, aký ste si dohodli a bude doručená do času teda do 18:00 hodiny.
- UPS prepravná služba a jej kuriéri nemajú povinnosť telefonovať na Váš uvedený mobilný kontakt (je to len na dobrej vôli daného vodiča, či zavolá, alebo nie). Spoločnosť UPS má aj na telefonovanie vopred pred dodaním spoplatnenú službu. Ak máte o takúto službu záujem, je nutné to vpísať do poznámky a prepravu upravíme podľa aktuálnej ceny danej služby.